středa 22. října 2014

Grilované broskve s mascarpone

O prázdninách jsem na blog dělala několik hamburgeru a dala je do sekce grilování. Chtěla jsem sem dát i tento super grilovaný dezert, ale absolutně jsem to zazdila a vzpomněla jsem si až dneska díky tomu, že jsem promazávala staré fotky z počítače.
Dezert sám o sobě mi opravdu chutnal. Sladká chuť teplých grilovaných broskví a studeného, nadýchaného mascarpone, které místy připomíná vanilkovou zmrzlinu a kyselé chuti čerstvě vymačkané limetkové šťávy se prostě nedá odolat. Největší plus toho všeho je, že to je opravdu rychlovka.





INGREDIENCE:
1 plechovka broskví
250 g mascarpone
1 limetka
vanilkové aroma
kousek másla
1 lžíce moučkového cukru


  1. Broskve omyjeme a ogrilujeme na grilu nebo pánvi. Přidáme trochu másla, aby se broskve tolik nepřipalovaly a pustily trochu šťávy. 
  2. Mezitím si v misce smícháme mascarpone, limetkovou šťávu, cukr a vanilkové aroma.
  3. Až se nám broskve opečou přidáme lžíci ochuceného mascarpone a ihned podáváme. 







2 komentáře: